Bachchan Pandey je film, ktorý si musia pozrieť fanúšikovia Akshay Kumar a milovníci filmového korenia.

Recenzia Bachchan Pandey {3,5 / 5} a hodnotenie recenzie

Bachchan Pandey Príbeh neľútostného davu. Myra Devekar (Kriti Sanon) Je zanietený filmár, ktorý oslovil producenta Rakesha Vermu (Ashwin Mushran), ktorý debutuje ako režisér. Rakesh jej prikáže, aby napísala biografiu gangstra. Myra začne bádať a potom narazí na Bachchan Pandey (Akshay Kumar) Strašný dav v meste Bagdad. Dosiahnutie Myry Bagwa s pomocou priateľa Visu (Arshad Warsi), Začína výskum Bachchan Pandey. Keď sa Bachchan zdá byť vystrašený, začne sa približovať k členom jeho gangu Kandy (Saharsh Kumar Shukla), Pfaria Sachcha (Sanjay Mishra), Pendulum (Abhimanyu Singh) a Virgin (Pratik Babur). Hovorí iba Panna a pri poskytovaní informácií Bachchan Pandey hovorí, že sa raz zamiloval do ženy menom Sophie (Jacqueline Fernandez) Po spore medzi nimi tvrdí, že ju zabil. Medzitým Bachchan Pandey zistí, že Myra sa pýta sama na seba. Okamžite si myslí, že je novinárka alebo policajná špiónka. To, čo sa stane potom, vytvára zvyšok filmu.

Príbeh Sajid Nadiadwala je slušný a má potenciál stať sa zábavnou zábavou. Veľkým vinníkom je adaptačný scenár Sajida Nadiadwala (dodatočný scenár Farhat Samji, Sparsh Kedarpal, Tasha Bambra, Tushar Hiranandani a Jaishan Quadri). V ideálnom prípade by takýto film mal byť minútovou vzburou. Ale zábavných momentov je málo. A väčšina z toho, čo bolo poslané ako vtip, nevyvolalo smiech. Verše Farhata Samjiho (dodatočné verše Sparsha Kedarbala, Dasha Bambry, Tushara Hiranandaniho a Jaishana Quadriho) sú priemerné a vo filme spôsobujú nedostatok zábavy.

Pohyb Farhata Samjiho je slabý. Dobre narába s luxusom a veľkosťou a svoju vynaliezavosť ukazuje v akčných a dramatických momentoch. Ako je však slabý scenár, je slabý aj pohyb. Je tam trochu humoru a veľa násilia a malo to byť naopak. Príbeh o tom, že život desivého gangstra sa bude natáčať na celuloid, prináša Teja Woo z Welcome (2007). Bol to veľmi obľúbený film so skvelým scenárom a Bachchan Pandey mal byť v tejto lige. Pozitívne je, že Farhat Samji dobre zvláda flashbackovú časť Sophie. Skvost, ktorý prichádza s vyvrcholením, je tiež dobre zvládnutý.

Bachchan Pandey začína dobre. Vstup hlavného hrdinu si zaslúži píšťalku. Film sa potom pustí, ale Candy náhodou zachytí scénu, kde necháva pornografické DVD vo svojej taške, čo vedie k šialenstvu. Pozornosť priťahuje scéna, kde je zavraždená Panna a poklepávaná Myra. Po prestávke je Sophiin flashback krásny. Vyvrcholenie je nečakané a nečakané.

Najzábavnejší rozhovor s Akshayom Kumarom, Kriti Sanon a tímom Bachchan Pandey a Rapid Fire

Keď už hovoríme o herectve, Akshay Kumar predvádza vynikajúce herecké výkony. Má hviezdnu silu, aby sa na túto rolu hodil. Kriti Sanon vyzerá úžasne a predvádza talentované herectvo. Arshad Warsi je podľa očakávania veľmi dobrý a zo všetkých síl sa snaží zvýšiť úroveň humoru. Jacqueline Fernandez hrá vedľajšiu úlohu úžasne. Pradeep Babur je zdvorilý. Sanjay Mishra sa tak veľmi snaží zabávať. Abhimanyu Singh zanecháva stopu. Srdcia si získal najmä Saharsh Kumar Shukla „Tadap Tadap K“ Displej. Aswin Mushran je spravodlivý. Mohan Akashe (Lalji Bhagat) Priechodný. Gaurav Chopra (Bhima) je na prvom mieste. Herec Suryakant Mishra, ktorý hrá Arusha Khan (Pinky) a policajta, je priemerný. Pankaj Tripathi (Paves Bhopal) vyvoláva vo filme smiech.

Hudba filmu je sklamaním. ‚Mar kayoga nezaujímavé. „Saare Polo Bewafa“ Je to v poriadku. „Heer Ranjana“ Krásne natočené. „Mary John Mary John“ Nedá sa zaregistrovať. Hudba na pozadí od Juliusa Fakima je nezabudnuteľná.

Kinematografia Kavemic U Ary je fantastická. Miesta v Radžastáne sú dobre natočené. Postup vlády ANL je hrozný. Produkčný dizajn Rajata Bodhara dodáva filmu komerčný nádych. VFX NY VFXWaala je bohatý. Kostýmy Aki Narula, Sukrithi Grover, Puneet Jain, Chandni Vapi a Sambo sú očarujúce. Úprava Charu Roya je úhľadná.

Celkovo by fanúšikovia kina Akshay Kumar a Masala mali určite sledovať Bachchan Pandi. V pokladniach pokladne ovplyvní trhový úspech filmu The Kashmir Files jeho biznis.

READ  Slovensko „nebude platiť za ruský plyn v rubľoch“; S Európskou úniou by sa mal zaujať jednotný postoj