Moss: Recenzia knihy II (PS4)

The Redwall– Svet SQ Moss Bola to absolútna radosť hrať, keď to začalo PSVR. Na ceste za dobytím Sarboca ste viedli myšaciu hrdinku Quill ovládajúcu ASL, ktorá žije v obálke neviditeľného „čitateľa“ Sarvoka. Moss: Kniha II Päť kúskov skla od Quill a niekoľkých spojencov bolo ukradnutých bezprostredne po prvom titule, predtým, ako sa jej nepriatelia prihlásili k vlastníctvu, predtým, ako Moss priniesla svetu katastrofu.

Hack and Slash a VR sú prvou úžasnou hernou praxou svojho druhu, ktorá ponúka najlepšiu kombináciu manipulácie s predmetmi. Aj keď to nie je veľmi náročné na skúsenosti, používanie brka na porazenie davu nepriateľov je vzrušujúce a hlavne zábavné. Jednou z najväčších zmien bolo zavedenie viacerých zbraní do Quill. Okrem jej skleneného meča, kladiva a kolies sú do Quillovho arzenálu pridané, ale zapnutie a lietanie v zápale boja je trochu nesmelé: výmena zbraní je zastrčená v ponuke, ktorá sa dodáva s touchpadom, ale nemôžeme si pomôcť myslieť si. Namiesto toho by mali byť zbrane mapované na D-pad. Našťastie je používanie všetkých zbraní zábavné a každá z nich slúži na iné účely v hádankách. Kladivo môže rozbíjať kovové povrchy, čo umožňuje meču nakresliť čiaru a kolesá určite zasiahnu predmety v dosahu.

Keďže sa level dizajn skutočne opiera o prednosti dvoch systémov, ktoré fungujú v harmónii, bojové dvojice so silou „čitateľa“ nemôžu opäť hrešiť. Uzamknutie fotoaparátu a zobrazenie prostredia ako diorám je jedným z našich obľúbených dizajnových rozhodnutí v tejto sérii. Ale zatiaľ čo dizajn úrovní v knihe II môže mať rovnaký prístup, zložitosť sa určite zvýšila. Hádanky sú veľmi podrobné, najmä v neskorej hre sú riešenia často uspokojivo brilantné. O oslnivom ekosystéme nemožno povedať nič: hustý les vedie k zámku, ktorý vedie k impozantnej mechanizovanej továrni, a opustená zimná záhrada je skutočným unikátom. Hra môže odhaliť sekvenciu pôsobivých miest vzhľadom na jej päť hodín hracieho času a každé z nich je úžasné.

READ  Guvernér Holcomb, c. Priestory pre rozvoj medzinárodných obchodných príležitostí na Slovensku a v Izraeli

Aj keď Pollyk nie je pri druhom titule veľmi frenetický a zbesilý, nie je potrebné uvažovať o tom, aký pevný základ má Moss. Kniha II sprísňuje niektoré pretrvávajúce problémy z prvého titulu, pričom zároveň predstavuje neuveriteľný Mojžišov svet v oveľa väčšom meradle. Moss: Book II je ďalším dôkazom toho, že Polyark je jedným z najlepších vývojárov pracujúcich v priestore VR.