Recenzia filmu: Inšpiratívny Diergerger „Mraky“ prichádza na Disney + 16. októbra

Mraky Akýsi film, ktorý sa končí na začiatku, ale napriek tomu vás škaredo rozplače, pretože ho nemôžete zachytiť, pretože sa ho dotknete. Inšpirované skutočnými udalosťami, Mraky Film o tom, že vezmeme niečo smutné a krásne to pretvoríme pomocou umenia. Či už ste si pieseň s menom, ktorú ste si vypočuli, keď ste v roku 2012 dosiahli vrchol číslo 1, vypočuli alebo ste ju našli až teraz, celá skúsenosť s vami určite zostane ešte dlho po vydaní kreditov.

Zach Sobich (Finn Arcus) je mladý muž, ktorý prehráva boj s osteosarkómom, rakovinou kostí. Zack, ktorý vie, že jeho dni sú zrátané, znižuje svoju neistotu a pri romantickom romániku so svojou prvou láskou Amy (Madison Iceman) sa zameriava na komponovanie hudby so svojou najlepšou kamarátkou Sami (Sabrina Carpenter). Ale jednu vec, ktorú nikdy neplánoval, bolo, aby svet ovplyvnila jeho hudba, ktorá vyvolala vírusový rozruch s jeho skladbou „Clouds“.

V hodnotení Fidži-13 Mraky O niečo vyspelejší ako váš bežný originál Disney +. Nezávislá produkcia z dielne Wafer Studios sa zaoberá množstvom tém, ktoré zvyčajne nepochádzajú od Disneyho, a drží rodinu v jadre. Na základe knihy Laury Sopic Mraky: Pamäť, Film sa cíti hlboko osobný s realistickou rodinnou dynamikou ako jeho hlavným editorom.

Všetky šou sú skalopevné a Finn Arcus nesie tento obraz aj v úlohe, ktorá vyžaduje okrem emočnej produkcie aj viac fyzickej práce. Nave Campbell a Tom Everett Scott odvádzajú pozoruhodnú prácu ako Javinovi rodičia. Zatiaľ čo hlavný motív príbehu sleduje, ako Jack ovplyvňuje spôsob, akým zvláda smrť, na svoje okolie, veľkého počtu divákov sa dotkne spôsob, akým sa s ním vysporiadajú dospelí, jeho autor Mr. Weaver (Lil Rail Howary).

Režisér Justin Baldoni skúmal možnosti vizuálnej poézie v jazyku príbehu filmu. Dej sa pohybuje v priamke od okamihu, keď Zach zistí svoju rakovinu, do známeho koncového bodu. Vďaka odrazu oblakov na oblohe pri označení sezóny a roku je divák odmenený za to, že pri filme zostal až do posledného záberu a potom sa valil pomocou najdojímavejšieho odkazu.

Nedávno som videl ďalší film s podobnou tematikou, Nesprávne s našimi hviezdami, Toto je príbeh lásky o tínedžerovi, ktorý trpí smrteľnou rakovinou. Kedy Nesprávne s našimi hviezdami Vytvorené pre najlepší zážitok zo sledovania filmu, Mraky Poézia je skutočne základom pre film s takýmto názvom. Nakoniec sa stane inšpiratívnou správou pre každého, kto bojuje s rakovinou, a pre jeho rodinu o tom, ako to robiť so súcitom, láskou a nadšením.

ja dávam Mraky 3,5 z 5 hviezdičiek.

Mraky Premiéra piatok 16. októbra, v Disney +.