Recenzia: I Sladen – Sinuroba

– Švédsky režisér Jens Sjogren si vyberá kľúč budúceho veku, aby zobrazil víťaznú sériu futbalového šampióna Sladena Ibrahimoviča.

Vnútri žuly Rushidi Ja som Sladen

To sú tie ťažkosti Sladen Ibrahimovič Na základe najpredávanejšej autobiografie švajčiarskeho futbalového majstra slovanského pôvodu, s ktorým sa stretol, a nie jeho úspechy skúmané vo filme.ja Sladen Ibrahimovič, Vydal Rizoli) Predstavený bol na svetovom debute 16 Filmový festival v Ríme. Ja som Sladen, Réžia Švédsko Jens Sjogren, je pripravovaný príbeh, ktorý zväčšuje prekážky, ktoré stoja v ceste sláve tejto globálnej futbalovej hviezdy (ktorá hrávala za veľké tímy ako Juventus, Inter, Barcelona, ​​​​Milán, Paríž Saint-Germain). -Germain, Manchester United, momentálne útočník reprezentácie Milána a Švédska). Film sleduje tohto muža, ktorý je známy svojimi cieľmi, ale jeho láskavosťou, nadšením a nervozitou, a zachytáva jeho detstvo ako syna slovanských prisťahovalcov na predmestí robotníckej triedy Malm வரை, až po zmluvu s Juventusom, ktorá znamenala skutočný začiatok. Pointa jeho oslňujúceho života.

Film začína čiastočným neúspechom. Ibrahimovič hrá za tím Ajax v Holandsku. Nedával veľa gólov a hovorí sa mu „lenivý imigrant“. Jeho taliansky agent ho núti predať svoje Porsche a sústrediť sa na tréning, pretože to, čo skutočne podporuje, je hodnotný tím Juventus so sídlom v Turíne. Tak sa začína dlhý flashback, ktorý začína v detstve futbalistu, kde robí svoje prvé kroky na futbalovom ihrisku a niektorí mu skutočne veria (Dominic Bajrakdari Anderson Hrá sa s ním ako s dieťaťom) a skúma jeho tínedžerské roky, keď hrá za mládežnícky tím svojho mesta (prispôsobením jeho funkcií) Granit Rushidi), Než sa konečne spojí s prítomným časom filmu (ešte ho hral Rushidi, no zdobili ho nechtiac dlhé zámky hráča), kde sa pripravuje na stretnutie s vtedajším manažérom Juve Lucianom Mogim vo svojich dvadsiatich rokoch.

Režisér však namiesto tréningov prenasleduje budúceho šampióna v škole, v jeho susedstve (na predmestí Rosengradu, Malm) a v jeho dvoch domoch (kde sú jeho matka a otec oddelení). So svojimi súrodencami a priateľmi, medzi večne prázdnymi chladničkami, cez náklonnosť, nadmerné útoky, drobné krádeže, ozveny balkánskej vojny a inšpiráciu Mohameda Aliho. Sladen znamená zlato, ukazuje otec svojmu podpornému učiteľovi, ktorý mu odporúča poslať syna do školy pre ťažké deti. Ale na futbalovom ihrisku tento zdanlivo nepochopený „zlatý chlapec“ hrá len sám za seba; Neprechádza s loptou a chce, aby ho spoluhráči vyhodili z tímu (až do takej miery, že by proti nemu podpísali petíciu). Jeho tréner ho teda nechá na lavičke, kým nezíska rešpekt. Jeho rovesníci ho míňajú a získavajú povýšenie. Ale syn imigrantov z chudobných predmestí musí pracovať dvakrát toľko, aby uspel.

V konečnom dôsledku je to práve vzťah s jeho otcom – kľúčovou postavou v jeho živote –, ktorý pomáha osvetliť mnohé aspekty osobnosti hlavného hrdinu a posúva príbeh, ktorý celkovo dokazuje, že Sladen je najúčinnejší pri zobrazovaní prostredia v ktoré vyrastal. V strede sa však pohybuje o niečo pomalšie. „Musíte použiť svojich kritikov ako svoju hnaciu silu,“ tvrdí jeho otec, zaujímavá postava s dobrými aj zlými stránkami, vyváženosť dokonale odrážajúca sa v jeho synovi, nováčik Rushidi hral bravúrne, je to nádejný futbalista (aktuálne nie. Akčný kvôli zraneniu) ) A môže sa pochváliť lepšou budúcnosťou ako herec.

Produkoval Stockholm B Reel Films, Ja som Sladen Distribuované Lucky Red a Universal Pictures, bude uvedený v talianskych kinách 11. novembra (skôr ako ktorákoľvek iná krajina). Medzinárodný predaj je v rukách TrustNordisk.

(Preložené z taliančiny)