Recenzia rámov Echo: Alexa je na vašej tvári nápomocná a nepríjemná

Pravé sediace tlačidlá rámov Echo Frames na reguláciu hlasitosti, nabíjací port a Amazon volajú akčné klávesy. Stlačením tohto tlačidla získate prístup k aplikácii Alexa a dvojitým kliknutím deaktivujete mikrofóny. Jeho podržaním môžete rámčeky povoliť alebo zakázať. Napravo je panel citlivý na dotyk, po ktorom môžete potiahnutím prstom počuť podrobnosti upozornenia alebo klepnutím ho odmietnuť. Absolútne Oproti. Aby toho nebolo málo, niekedy to zmiatlo moje potiahnutie prstom po klepnutí a odmietlo správu, ktorú som chcel počuť.

V ráme nad pravou šošovkou je malá LED, ktorá je viditeľná iba pre osobu nosiacu okuliare. To vysvetľuje, čo Alexa počuje, keď poviete „Alexa“ alebo keď stlačíte tlačidlo Akcia, aj keď je to trochu ťažšie vidieť.

Používa sa

Mám doma reproduktor s ozvenou a jednou z mojich najväčších obáv je, že vyslovenie výrazu „Alexa“ spustí obe zariadenia. Ale až na chvíľu, keď som si začal dávať čkanie, Alexa zvyčajne reagovala v rámoch, keď som ich nosil. Auto som však vypol a po troch sekundách od vybratia skla som ich položil na povrch hore dnom.

Alexa Echo je tu rovnako citlivý ako aj v reproduktoroch – teda veľmi responzívny. Zariadenia Amazonu sú neustále v prevádzke a fungujú rýchlejšie ako reproduktory Google. Najlepšie na tom je, že už nemusím kričať reproduktor z mojej kuchyne a môžem rozprávať na normálnej úrovni, aby som rozsvietil svetlá. Ak máte na pozadí okolitý hluk, napríklad hudbu alebo tečúcu vodu, rámy môžu byť stále počuť, pretože sú priamo na vašej tvári.

Tiež sa mi páči, že rámy Echo Frames vám umožňujú počúvať na telefóne všetko, čo chcete, bez toho, aby ste rušili ostatných vo svojom okolí alebo si nasadili slúchadlá. Keď sú Instagram Stories napájané z reproduktorov, dizajn otvoreného ucha vám pomôže počuť, čo sa nachádza vo vašom prostredí. Rovnako ako Pose Frames, nositeľné prvky Amazonu používajú projektovú techniku, ktorá znie vo vašich ušiach, Teoreticky, Nikto vo vašom okolí nepočuje, na čo sa pýtate.

READ  Ceny energií pre slovenské domácnosti zostanú stabilné do roku 2024 – EURACTIV.com

Brian O / Engadget

V skutočnosti je efektívny iba pri nízkej hlasitosti a predovšetkým na hlasový obsah, ako sú telefónne hovory alebo podcasty. Aj na iba 30 percent bol môj spolupracovník Brian O stále schopný počuť G-idles Bože môj Zo vzdialenosti šesť stôp.

Tiež nepočúvam hudbu v ozvenách. Čokoľvek som hral, ​​vrátane Taylor Swifts Willow, Ozvalo sa prázdne miesto a boli nulové basy. Navyše, aj na maximálnej úrovni som mal problémy s počúvaním mojej hudby v horných rámčekoch nad skladbami, ktoré vodič Uber hral na reproduktore auta. Amazon ponúka funkciu s názvom Auto Volume, ktorá upravuje veľkosť rámcov, aby ste mohli počúvať hudbu vo svojom okolí. Problém je v tom, že to nikdy nefunguje. Zakaždým, keď sa na obrazovke môjho telefónu objaví posúvač hlasitosti, znamená to, že rámy upravujú polohy. Účinok však nikdy nebol zjavný a v tichom prostredí som mal problém počuť zvuk z reproduktora.

Okrem toho, že rámčeky slúžia ako slúchadlá pre vašu hudbu a hovory, umožňujú vám čítať vaše upozornenia po celý deň. Ale aj toto bolo komplikované. Počas mojich prvých pár dní s tým Každé oznámenie Ak to vyjde na mojom telefóne, spôsobí to ping a popis. Vďaka aktívnemu skupinovému chatu WhatsApp som bol bombardovaný neúnavnými upozorneniami, ktoré sa rýchlo stali nepríjemnými a rušivými. Alexa si ma tiež doberala oznámením, že mám správu od „Device Customization Services“ vždy, keď sa v SpotFi spustí nová skladba.

Jedným z dôvodov je to, že spôsob, akým Android spracováva oznámenia a skoré nositeľné zariadenia založené na Bluetooth, trpia podobnými problémami. Ale aj potom, čo klepnem na odmietnutie prvých dvoch upozornení, ktoré hovorí Alexa, pingem zakaždým, keď sa zmení skladba, zabránim tomu, aby som ju znova počul.

READ  Hlbší, realistickejší zážitok pre viacerých hráčov - Forsa Motorsport
Recenzia rámčekov Amazon Echo

Brian O / Engadget

Môžete povoliť systém filtrovania VIP v aplikácii Alexa a opraviť ho výberom aplikácií, ktoré chcete počuť v rámčekoch. Ale výber aplikácií je na začiatku veľmi obmedzený – zobrazia sa iba aplikácie, ktoré už odoslali upozornenie, čo znamená, že môžete zvoliť iba deaktiváciu Potom Raz vás prinúti pingnúť. Aplikácie ako WhatsApp, Telegram, Descart a Instagram som často povoľoval iba cez filter, ale od páva som dostal nepríjemné upozornenie aj po spustení VIP filtra. Ak to chcete zastaviť, musíte tu zvoliť možnosť „Pozastaviť nové žiadosti“, čo je ďalší krok.

VIP filter je tiež trochu nesprávne pomenovanie. Pretože Amazon v súčasnosti nerozpoznáva okrem iného aplikácie Telegram a Discord ako aplikácie na zasielanie správ, nemôžete uprednostniť rozhovory pred konkrétnymi kontaktmi. Zatiaľ bol identifikovaný iba WhatsApp a v jeho rámci môžem povoliť iba ľudí a skupiny.

Amazon musí ešte veľa urobiť, aby zlepšil spôsob, akým rámce spracúvajú oznámenia, spoločnosť však uznáva, že nejde o vyspelý produkt, a tvrdí, že žiada o spätnú väzbu.

Spoločnosť tvrdí, že snímky vydržia pri zmiešanom použití dve hodiny pri 80 percentách a štyri hodiny nepretržitého prehrávania. Zvyčajne som nechal dávku 50 percent alebo menej a dostal som zaplatené za deň alebo viac. Použil som rámčeky na chatovanie s priateľom asi hodinu, potom som prehrával hudbu asi 20 minút a 80 minút, batéria sa znížila zo 100 percent na 60 percent.

Konkurencia

Amazon nie je ani zďaleka prvou spoločnosťou, ktorá vyrába inteligentné okuliare. Ani prvý človek, ktorý si vyskúšal rámy Bluetooth s integrovanými reproduktormi. Dokonca aj jeho názov pre pózu: rámy. Tam sú niektoré kľúčové rozdiely, pre jedného, ​​pretože rámy Pose za 200 dolárov sú slnečné okuliare, ktoré v noci nebudete nosiť.

READ  Kodmiko hovorí v kontexte zákazu Twitch, jeho prístupu k streamovaniu a jeho plánov pre spätný tok

Zariadenie Pose nemá dotykový panel a jeho ovládanie jedným tlačidlom je veľmi jednoduché. Po hodine obliekania som zistil, že sú trpké, tesné a veľmi nepríjemné. Spoločnosť odvtedy vydala Nové „herné“ modely pre viac ako 50, Ale neskúšal som ich a nemôžem vám povedať, či sú veľmi pohodlné.

Bose ponúka lepší zvukový program ako Amazon, ale všimol som si iba viac ako 80-percentný únik zvuku z rámcov Bose.

Obal

Napriek niektorým sťažnostiam by ma zaujímalo, ako sa mi páči Echo Frames. Zistil som, že si ich dávam niekoľkokrát denne, aj keď som okuliare nepotreboval. Sú skvelé, keď požiadam o doručovateľa, alebo keď potrebujem od Alexy počúvať hudbu, ktorú znejú moje reproduktory Google, keď očakávam hovor. Ak skutočne potrebujete okuliare, môžu byť ešte efektívnejšie. Amazon stále musí vytiahnuť niekoľko ďalších zlomov, najmä pri spracovaní upozornení, ale pokiaľ nepotrebujete vysoko kvalitný zvuk a žijete s nepríjemnými upozorneniami, Echo Frames je prekvapivo pôsobivý produkt.