RECENZIA Watch Dogs: Legion | Xboxer

Po skutočne dlhom čakaní sa hackerská skupina DedSec dočkala novej hry, ktorá nás tentokrát zaviedla do futuristického Londýna. Čo prináša Watch Dogs: Legion?

Na úvod vám mierne predstavím príbeh. Nachádzame sa vo futuristickom Londýne a DedSec je vyhľadávaná teroristická organizácia. Jej členom sa podarilo chytiť, zostal iba jeden a vy. Vašou úlohou je zachrániť DedSec, vyčistiť si meno a zachrániť Londýn pred skutočnou hrozbou. Ale nemôžete to urobiť sami, takže musíte hľadať nových potenciálnych členov. V tomto sa nové Watch Dogs skutočne líšia od predchádzajúcich dvoch. Neexistuje žiadna hlavná postava. Vyberáte si ho sami, s výberom z celého mesta. Každý obyvateľ má samozrejme iné schopnosti, niektoré sú vzácnejšie ako iné a niekto môže mať aj zlé vlastnosti, ktoré môžu sťažiť tím.

Watch Dogs: Legion
Niektoré automobilky už dnes vyrábajú automobily budúcnosti.

Odporúča sa hrať hru na permadeath, pretože je to tak jednoduché. Zabijú vášho operátora? Smola. Bol vynikajúci a mal vzácne vlastnosti? No, ešte väčšia smola, nabudúce si dajte pozor. A ak všetci zomrú? Zomrel aj DedSec. A môžete znova spustiť celú hru.

Pozrime sa však na samotnú hru. Neviem, kto sa v Ubisofte rozhodne zmeniť kontrolu v každej jednej hre Watch Dogs, ale ten človek by mal odísť. Je to naozaj nepríjemné. Koľkokrát ma zradila svalová pamäť, pretože ovládanie je jednoducho úplne odlišné od predchádzajúcej časti, to ani neviem spočítať. Výhodou je, že Ubisoft aspoň umožňuje prepísať ovládač a jeho tlačidlá, čo je obrovské plus. Na predvolené ovládanie Watch Dogs: Legion si môžete zvyknúť, ale ak ste hrali predchádzajúce diely série, bude vás to miasť.