Zábava

Camino Day 2: Light Backs and Blending Days

Peon Camino! Dnes je náš prvý celý deň v Španielsku a využívame našu hrdzavú španielčinu!

Napriek tomu, že Mary absolvovala niekoľko hodín, najmä hodinu o časovaní slovies, hovorí len v prítomnom čase. Na druhej strane som chodil do prvého ročníka a v tom roku môjho učiteľa španielčiny vyhodili, pretože nám premietal film o ľuďoch, ktorí boli obchodovaní z Mexika do Ameriky… Pre tých, ktorí nie sú v Amerike, prvá trieda je, keď si“ má šesť rokov. Takže moje znalosti španielčiny pozostávajú z náhodných slovných slov, ktoré kombinujem s „con“ (s) a „y“ (a).

Poznámka z prvého dňa…

Dokončujem prihlášky pre Deň 1 a 2 v Deň 3, takže veci sa spájajú a uvedomujem si, že som vynechal pár ľudí, ktorých sme stretli v Deň 1 a ktorí tu stoja za zmienku!

Najprv sme v kaviarni, kde sme obedovali, videli dvoch chalanov vo veku skoro dvadsať rokov. Všimol som si ich, pretože mali niekoľko pív a neboli oblečení ako obyčajní chodci (jeden vyzeral, že bude hrať basketbal, druhý v krátkych šortkách a technickom gombíku). Neskôr s nami išli a povedali nám, že sú zo Slovenska. Tak super, videli sme ich piť celý deň na iných zastávkach! Peon Camino!

V tom istom čase Mary odišla na prestávku na baño a ja som si vytiahol tienistú lavičku na siestu. Už tam boli dve ženy ako pár matka/dcéra. Matka skutočne žila v Grand Rapids, MI! Pre ľudí mimo Michiganu – Grand Rapids je asi hodinu od Lansingu, kde som žil posledných pár rokov. Malý svet!

Späť na deň 2 – začiatok v O Borino

Dnes ráno bolo ľahké vstať a vyraziť, pretože sme trávili dos noches (dve noci) v rodinnom hoteli, takže nie je potrebné baliť a vidieť! To je pre nás skvelé, pretože si môžeme odľahčiť aj denné balíčky.

READ  Karin bola zdrvená porážkou Čile na Slovensku

Mary a ja sme nosili šaty a boli sme z rovnakého zoznamu, ale v rôznych ročných obdobiach. Mala na sebe olivovozelenú bežeckú košeľu REI s dlhým rukávom a čierne joggery a ja som mal na sebe rovnakú košeľu REI, ale s krátkym rukávom a čierne bežecké šortky.

Po raňajkách v našom hoteli nás syn majiteľov odviezol a dve dámy z Columbusu v štáte Ohio späť do mesta, aby sme pokračovali v prechádzke. Dnes zamierime do pasáže, vzdialenej asi 13 míľ.

Po našich zvyčajných ranných zastávkach na kávu/čaj (moja objednávka bola „uno té negro con azúcar y uno agua“😉) a prešľapoch z malých kostolíkov sme boli pripravení prejsť niekoľko kilometrov! Deň pozostával z dvoch strmých kopcov s stúpaniami a klesaniami, takže sme sa snažili udržať tempo počas celého dňa, aby sme neskončili neskoro.

Ranná pečiatka z kostola mimo Porrino!

Ráno s ďalšími vidieckymi cestami a dedinami, skvelým výhľadom a ponorením sa do španielskeho života. Za zmienku tiež stojí, ako to vyzerá s chodcami vpred. Vodiči áut kričia, keď vás vidia čakať na prechod cez cestu, a ľudia veľmi trpezlivo čakajú, kým ľudia prejdú.

Zostup z prvého veľkého kopca dňa!

Videli sme aj niektoré z týchto oblastí, kde ľudia zanechávajú modlitebné karty, náramky Camino a karty s nápisom, na koho chodia na pamiatku. Nepoznám úplnú identitu, pretože veci sa strácajú v preklade, ale je to skvelé vidieť.

Vstup do redontelly

Redontella je stredne veľké priemyselné mesto. Aby sme sa tam dostali, museli sme zísť dolu z nášho druhého a posledného strmého kopca, ktorý nás dostal priamo na N-550 (rýchla diaľnica bez krajnice). Prešli sme 0,5 km (0,3 míle) po diaľnici a potom sme kráčali po chodníkoch rušného mesta. Na obed sme sa zastavili v príjemnej reštaurácii, kde som si dal vynikajúce špagety carbonara. Ak ma sledujete na IG @shannon_hikes, už viete. Na tomto výlete sme jedli tak dobre!

Spomínané Spaghetti Carbonara

Vstup do pasáže

Keď sme sa dostali do pasáže, čoskoro sme sa stretli s reštauráciou Duarte, kde sme sa museli vrátiť do hotela v Porrino. Keďže však bola nedeľa, väčšina miest (vrátane tohto) sa zatvárala predčasne. Bolo 16:30, takže sme sa rozhodli ísť ďalej a cez ulicu bola otvorená kaviareň. Personál bol veľmi priateľský a aj keď tam bola nejaká jazyková bariéra, odporučili, čo by sme si mali objednať.

READ  Slovenský bezpečnostný šéf Blingen podpisuje vo Washingtone dohodu o obrannej spolupráci

Jedlo dorazilo v poriadnom robote! Bolo to divoké. V malom prímorskom mestečku vo východnej časti Španielska, vo veľmi nenápadnej malej reštaurácii, nám robot priniesol jedlo.

Späť do hotela!

S nejakou pomocou našich nových priateľov v reštaurácii sme zavolali späť do hotela v Porrino a poslali pre nás taxík, v ktorom sme zostali (vďaka Portugal Green Walks!). Cesta späť trvala pol hodiny a mohla som sa osprchovať a na chvíľu si ľahnúť. Mary a ja sme sa opäť stretli na zmrzlinovej torte v hotelovej jedálni.

Bohužiaľ, v ponuke whisky nie je, ale stále je to skvelý koláč!

Keď sa v tú noc dostaneme do postele, v našej izbe vypadne elektrina a rozsvieti sa núdzové svetlo… Mary sa pokúša prehodiť ističe v našej izbe, no neúspešne. Vyjde von a nájde majiteľa hotela (Daniela), vojde dnu a na chodbe prehodí ističe. Zrazu zásuvka vedľa mojej postele na úrovni hlavy (keďže som bola v posteli) začala iskriť a moja nabíjačka pre iPhone vystrelila zo steny. Otočí ešte viac Z bariéry na stene stále začínajú vystreľovať iskry. Bolo to také strašidelné, na chvíľu som si naozaj myslel, že som v línii paľby z tohto obchodu a zhorím alebo čo!?

Daniel vybehne, vytiahne blokový a výstupný konvertor (konvertor z USA do EÚ) a skúša rovnaké nastavenie na inej zásuvke. Vyskytli sa problémy so zásuvkami na bloku, ktorý som použil? Celý tento výlet, aj keď ho používam roky…roztrhaný a putoval rovno do koša.

V nízkom traumatickom stave sme po tomto mali veľmi pokojné noci

Nie som si istý, čo je to za kvet, ale nikdy som nevidel nič také jedinečné!

Zverejnenie kolaterálu

Táto webová stránka obsahuje pridružené odkazy, čo znamená, že Trek môže získať určité percento z akéhokoľvek produktu alebo služby, ktoré si zakúpite, pomocou odkazov v článkoch alebo reklamách. Kupujúci platí rovnakú cenu ako oni a váš nákup pomáha podporiť trvalý cieľ spoločnosti The Trek poskytovať vám kvalitné rady a informácie o turizmu. Ďakujem za spoluprácu!

READ  John Sebeklepski sa pripravuje na natáčanie filmu Tichá pošta z druhej svetovej vojny

Ak sa chcete dozvedieť viac, navštívte stránku O tejto lokalite.