Round Up: Recenzie sú v Paper Mario: The Thousand Year Door

Takže áno, je fér povedať, že milujeme nový remake. Čo s tým však urobili iné predajne? Zhrnuli sme niekoľko názorov z rôznych internetových stránok, aby sme vám dali ochutnať všeobecný konsenzus, pokiaľ ide o hlavné vydania Switch.

Takže bez ďalších okolkov sa vrhnime priamo na…

Najprv, VGC Plný počet bodov za hru 5/5 hviezdičiekOdvolávajúc sa na „konzistentne pútavú RPG mechaniku“ a vylepšenia kvality života, niektoré úrovne sú trochu zastaralé:

„Thosand-Year Door je dobrodružstvo, ktoré je rovnako nezabudnuteľné a podmanivé ako mnohé z Mariových spin-offov k dnešnému dňu. Je to neustále vynaliezavé a zábavné dobrodružstvo, ktoré úžasne obstojí na Nintendo Switch. Sme vďační za príležitosť zažiť to znova.“

Gamespot Zápas dostal krásne skóre 9/10Zatiaľ čo chváli vizuál a nový systém rýchleho cestovania a kritizuje nedostatok možností dostupnosti, hovorí, že niektoré rýchle udalosti môžu byť pre niektorých ťažké:

„Prepínačová verzia Paper Mario: The Thousand-Year Door predstavuje solídny spôsob, ako hrať Mariovu najlepšiu ťahovú RPG. Viac ako vylepšený HD remaster ako kompletný remake, The Thousand-Year Door je menší a zmysluplnejší. Kvalitné funkcie, postavy a postavy, ktoré zmierňujú nadúvanie z pôvodnej verzie GameCube a dopĺňajú nepretržite hrateľné postavy a Thousand s dôkladne zábavným a dynamickým ťahovým bojovým systémom – Ear Tor má všetky predpoklady na neuveriteľný obrat. založené na RPG.

IGN „Podrž mi pivo,“ povedal so svojím 9/10 Skontrolujte a zdôraznite, do akej miery je remake verný originálu, a zároveň doplňte rôzne aktualizácie:

„Paper Mario sa konečne vrátil ku svojim RPG koreňom s prekvapivo verným a vizuálne ohromujúcim remakom Thousand-Year Door. Všetko, čo fanúšikovia Nintendo prosili, aby prinieslo späť, je tu, vrátane nádherne pestrého ťahového súbojového systému. Napísané tak ostré a Zábava aj dnes ako v roku 2004, príbeh a jedineční, milí členovia skupiny, ktorí sú podstatní pre hru aj jej okolie, vyžarujú osobnosť. Vylepšenia, ktoré zjednodušujú (ale neodstraňujú) Mariovu snahu zbierať krištáľové hviezdy, sú považované za jedno. z najlepších hier pre Nintendo za posledných 20 rokov a existuje dôvod, prečo má tento úžasný remake aspoň tisíc, aby si udržal reputáciu.“

Destructoid Bola udelená známka 8/10 Ocenil tiež originalitu hry a to, ako sa odlišovala od neskorších titulov, ale poznamenal, že aktualizovaný vizuál pôsobil „lesklým“ dojmom a pre niekoho môže vyzerať trochu zvláštne:

„Čo je naozaj zvláštne, sú grafické vylepšenia. Veľa malých detailov bolo prerobených, čo je pekné. Ale z nejakého dôvodu je súčasťou vylepšenia to, aby bolo všetko trochu reflexné. Stále je to papier, ale je lesklý alebo laminovaný.“ Z nejakého dôvodu vidieť tieto jemné odrazy na každom povrchu bolo to veľmi dobré Papierový Mario Estetika je kolekcia ručne vyrábaných diorám. Nepoznám žiadnych remeselníkov v lesklom papieri.“

nakoniec Hráči 8/10 Recenzia nazvala Millennium Door „definitívny spôsob, ako hrať klasiku“:

„Paper Mario: Thousand-Year Door môže byť poslednou Mario hrou, ktorá bola vydaná (iba) na Switch. Zatiaľ čo Marvel získava ohlas u kritikov, portovanie tejto kultovej klasiky umožní, aby si ju užila nová generácia hráčov. Noví fanúšikovia si ju užijú Smejte sa spolu s Mariom & Co., starými fanúšikmi.“ „Či už ste hráčom Paper Mario alebo nie, užijete si kvalitu svojho života a niekoľko nových prírastkov je to najistejší spôsob, ako zažiť Millennium Door.“

Celkovo je to teda veľmi pozitívne a hra momentálne sedí na úctyhodných 89. Metakritický. Vyzerá to ako povinná hra, či už ste fanúšikom originálu alebo nie, a môže to byť jeden z posledných základných titulov Mario pre Switch pred príchodom nového hardvéru.