I Expect You to Die: Spy and Liar Review (PS4)

najprv Očakávam, že zomrieš Skvelá úniková komora / špionážny mashup, takže je skvelé vidieť, ako sa Shell Games vracia do studne a ponúka ďalšiu šancu zachrániť svet pred hroziacou záhubou. Uzamknutá v jednej polohe, s úžasnými zložitými hádankami, ktoré je možné rozčesať v každom rohu vášho prostredia, robí táto hra neuveriteľnú prácu, keď urobí veľa od nuly. Hádanky poskytujú správnu mieru obtiažnosti, nie úplne nerozoznateľné rozmazanie, ale vďaka skúsenostiam prinútite premýšľať nad spánkom.

Každé nastavenie šiestich hádaniek v hre je veľa zábavy a ponúka flexibilitu pri hraní, koláčoch a všetkom medzi tým. Standout je fantastická poloha, kde vidíte lietadlo pokúšajúce sa uniknúť pred blížiacou sa smrťou. Všetky úrovne ponúkajú najlepšie a najkreatívnejšie riešenia – väčšina z nich má niekoľko spôsobov dokončenia – a používajú postupné nastavenia. Práve toto kreatívne využitie prostredia pomáha udržiavať veci čerstvé a zábavné. Táto hra v skutočnosti nerobí veľa pre to, aby sa odlíšila od svojich predchodcov. Ak sa to nerozbije, neopravujte to, to je všetko.

Pre všetky podobnosti, Očakávam, že zomrieš 2: Špión a klamár Porušuje tón predchodcu. Prvý titul je brilantná hra, ktorá zodpovedá svojim najlepším hlavolamom, ale táto séria skutočne prekonáva sama seba a spája humorný zážitok z hry s humorom. Ak nemáte trpezlivosť alebo záujem sadnúť si s prílišnými monológmi alebo sériovými otravnosťami, môžete ich preskočiť a zmeniť hru so sebou, ale nie skôr, ako vydáte niekoľko vtipov navyše pre dobré úrovne.

READ  Banjo-Kazooie Zigzag Nintendo Switch Online v januári