Zábava

„Nič nevhodné“ v rade moderátora BBC – tínedžerovho právnika

popis obrázku,

BBC News nepoznali totožnosť mladíkov a priamo s nimi nehovorili

Tvrdenia matky v centre škandálu moderátorky BBC sú „nezmysel“, povedal právnik zastupujúci tínedžera.

Právnik pre BBC povedal, že „nestalo sa nič nevhodné alebo nezákonné“ a tínedžer poslal odpoveď denníku The Sun ešte pred zverejnením tvrdení.

The Sun v piatok prvýkrát zverejnil obvinenia, že moderátorka BBC zaplatila tínedžerke za sexuálne explicitné fotografie.

Časopis tvrdí, že našiel dôkazy na podporu tvrdení matky.

Právnik v pondelkovom liste BBC poprel tvrdenia, že tínedžer poslal správu novinám v piatok večer cez WhatsApp s tým, že to, čo denníku povedala jeho matka, je úplne nepravdivé a nie je v tom žiadna pravda. To“.

Napriek tomu, dodal právnik, denník Sun pokračoval v uverejňovaní „ich nevhodného článku“.

„Pre vylúčenie pochybností, medzi naším klientom a osobnosťou BBC sa nestalo nič nevhodné alebo nezákonné a obvinenia v novinách Sun sú nezmysly,“ píše právnik.

Právnik uviedol, že tlačové správy boli zásahom do súkromia a kritizoval Sun aj BBC za to, že nekontaktovali svojho klienta.

„Nikto z denníka The Sun sa nepokúsil kontaktovať nášho klienta pred zverejnením obvinení v piatok 6. júla,“ píše právnik.

Právnik v liste tiež hovorí, že matka a chlapec sa rozišli.

V reakcii na to The Sun povedal: „Nahlásili sme príbeh o dvoch veľmi znepokojených rodičoch, ktorí sa sťažovali BBC na správanie moderátora a blaho ich dieťaťa.

„BBC nekonala na základe ich sťažnosti.

„Videli sme dôkazy na podporu ich obáv. BBC by to mala riadne vyšetriť.“

Denník The Sun zverejnil v pondelok večer nový príbeh, zatiaľ čo BBC News zverejnila úryvky z právneho listu tínedžera.

V novom rozhovore matka a nevlastná matka, ktoré tvrdili, povedali, že si „stoja za“ svojimi obvineniami.

V článku bol citovaný nevlastný otec, ktorý povedal, že obvinenia trvali BBC „hodinu“, čo sa zdá byť v rozpore s predchádzajúcim vyhlásením v pondelkovom vydaní: „Rodina tvrdí, že nikto zo spoločnosti neuskutočnil formálny hovor. Rozhovor po prvej sťažnosti.“

V článku sa tiež uvádza, že macocha sa v tejto veci obrátila na políciu, ale bolo jej povedané, že „nemohli nič urobiť, pretože povedali, že to nie je nezákonné“.

BBC News nepoznali totožnosť mladíkov a priamo s nimi nehovorili.

Nevidel žiadne dôkazy od Slnka, alebo dokument, o ktorom Slnko informovalo, rodina cez víkend odovzdala spoločnosti.

názov videa,

Čo sa stane ďalej v tvrdeniach moderátora BBC? David Sillitoe vysvetľuje za 50 sekúnd

BBC v nedeľu uviedla, že zamestnanca prepustili, no neidentifikovala ho.

Korporácia uviedla, že pracuje čo najrýchlejšie na „zistení faktov, aby správne informovala o vhodných ďalších krokoch“.

Metropolitná polícia „posudzuje“ informácie BBC o obvineniach voči moderátorke, ale uviedla, že momentálne neprebieha žiadne vyšetrovanie.

Detektívi mali v pondelok virtuálne stretnutie so zástupcami BBC, uviedol hovorca ozbrojených síl.

The Sun vo svojej piatkovej správe uviedol, že moderátor BBC osobne zaplatil za obrázky desiatky tisíc libier, počnúc tým, keď mal tínedžer 17 rokov.

BBC uviedla, že sa prvýkrát dozvedela o sťažnosti v máji a že dostala „nové obvinenia“ vo štvrtok, deň predtým, ako Sun prvýkrát zverejnil svoje tvrdenia.

V nedeľu mala byť rodina mladého muža rozrušená najnovšou odpoveďou korporácie s tvrdením, že „nikto z BBC ich po prvotnej sťažnosti nezavolal na riadny rozhovor“.

Noviny tiež uviedli, že moderátorka BBC uskutočnila dva „panické telefonáty“ tínedžerovi – teraz 20 – po tom, čo sa objavil pôvodný príbeh.

READ  Slovenské špeciálne sily súťažia na turnaji bojovníkov

Related Articles

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

Back to top button
Close
Close