Recenzia: Hody – Cineuropa

– Welshman Lee Haven Jones predstavuje šokujúci príbeh, ktorému dominuje príroda, pretože násilne povstáva proti násilníkom

Vnútri Annas LV Hostina

Lee Haven JonesPrvá funkcia Hostina [+see also:
]
Film, ktorý je úplne sfilmovaný vo waleskom jazyku (vzácny úspech, na ktorý je potrebné poukázať), je filmom, ktorý udivuje a upúta úzkostlivým a poetickým prostredím a ponorí diváka do nevyhnutného cyklu hororu. Potom, čo bol vybraný do sekcie Midnights v SXSW 2021 (virtuálna edícia), teraz jeho režim Medzinárodný fantastický festival Neuchâtel (NIFFF) Waleské prvé, očarujúce dielo, ktoré privítalo svoju medzinárodnú konkurenciu, ponúka užitočný a lahodne rušivý súbor krutosti a krásy a je skutočné a nadprirodzené. Zdá sa, že naozaj nič a chce nám pripomenúť, že Gray môže dominovať zónam kedykoľvek. Lee Haven Jones odhaľuje protirečenia našej spoločnosti, ktoré sú založené na zisku a my veríme, že ničenie prírody okolo nás k nám patrí právami. Čo sa však stane, ak sa rozhodne vzbúriť? Aké dôsledky môžeme očakávať? Na tieto otázky sa pokúša odpovedať waleský režisér Hostina, Poskytovanie vlastnej, jedinečnej verzie udalostí. Výsledkom je silné a desivé, alarmujúce varovanie v reakcii na environmentálne problémy, ktoré dnes ovplyvňujú náš život.

Živá rodina sa chystá na hostinu v luxusnom apartmáne na waleskom vidieku. Tento film, dokonale v súlade s ambíciami pravidelnej, patriarchálnej, dedičnej rodiny, je o brilantnej slúžke Katie (očarujúcej a magnetickej Annas LV), Kto bol najatý, aby pomohol gazdinke pripraviť krásne jedlo. Neskôr zistíme, že obaja synovia majú v skutočnosti sociálne narušené osobnosti: Queridt žije iba preto, aby mohol súťažiť v triatlone, a má sklon k narcizmu, ktorý rýchlo naberá šialený rozmer, a Kudo sníva o živote, „ktorý je žiaduce uniknúť zo života“. byty zadržiavania jeho rodičov. “. Rodinnou večerou sú miestny podnikateľ, ktorý pomohol nelegálne obohatiť rodinu, a sused farmár, ktorý verí, že predáva pozemky, ktoré miestna komunita považuje za posvätné a nedotknuteľné.

Hostina Kate a krysa je film, ktorý kúsok po kúsku bez spěchu odhaľuje svoju temnú stránku, prostredníctvom ktorej sa publikum snaží skryť nebezpečenstvo, aj keď vie, že ho chytia. Čoraz otravnejšia atmosféra filmu, umocnená nestabilným svetom zvukov, ktoré ho obklopujú, nás spája s tradičnými waleskými piesňami (najmä sloganom nezabudnuteľného caddyho počas jedla). Lee Haven Jones sa rozhodne obmedziť rozhovory na minimum a dať svojim hercom priestor, ktorý potrebujú na vyjadrenie často bolestivej a úzkostnej nálady. Príležitostný megamoderný domov rodiny (kde trávia väčšinu času uprostred londýnskej hystérie a pôvabu) – technologický bunker, na rozdiel od okolitého prírodného lesa – sa stáva postavou sám o sebe. Jeho ničím nepodložená a brutálna existencia a absencia akéhokoľvek spojenia s krajinou, ktorá sa zakladá na jeho základy, sa stáva metaforou rodinných ambícií, že sú ochotní urobiť čokoľvek, aby zvýšili svoje bohatstvo a presadili svoju spotrebiteľskú nadvládu. Hostina Dá sa povedať, že zobrazuje zvrátenú formu environmentálnej pomsty, kde príroda odhaľuje svoju slávnu a bojovú stránku v snahe získať späť kontrolu.

Hostina S4C a PFI, ako aj Fields Park a Great Point Media v spolupráci s Melville Media, produkoval Joe na základe iniciatívy Ffilm Zimru Wales. Banksite Films spravuje medzinárodné práva.

(Preložené z taliančiny)