Recenzia Windjammers 2 (Zmeniť eShop)

Mechanicky vybrať správnu hru ako Neo Geo Classic z roku 1994 nie je ľahká úloha Klimatizácie A dajte na to svoj vlastný roztoč. Ako zmodernizujete takú úžasne jednoduchú a návykovú vec? Bez toho, aby ste zničili efektívnu nerovnováhu a tok, ktorý robí originál nekonečne atraktívnym, čo ho zmeníte, aby ste zvýšili, aby ste ešte viac pridali k technike zapichovania zubov do fanúšikov?

No, Totemu nejako našiel spôsob. Veterné rušičky 2 Všetko, čo sme chceli od pôvodnej hry, úhľadne prerobenej s novým umeleckým štýlom a novou mechanikou, odvážne a šťastne rozšírené, vďaka čomu je hlavný herný kruh atraktívnejší než kedykoľvek predtým.

Dotemu, ako ste si mohli všimnúť, má s nedávnym vydaním toho najlepšieho trochu zabrať Wonder Boy: Dračia pasca A úplne klasické Rage Streets4Ukazuje, ako dobre vynikajú pri získavaní klasických herných zážitkov a ich prepracovaní pre novú generáciu hráčov. Zdá sa, že oni – a tímy, ktoré sú so spojencami – áno Dostupné, Krútenie a pridávanie bez toho, aby ste v prvom rade prezradili najžiadanejšie drahokamy. S Windjammers 2, Dotemu, Chunky dal facelift starej Neo Geo grafike – možno najrozdeľujúcejšiu vlastnosť tejto novej hry – prevádza staré krásne pixely na ručne kreslené postavy a arény, aby zodpovedali zmene umenia, ktorú sme videli. V uliciach hnevu 4. Stále sa nám páči starý štýl Windjammers, na tento nový vzhľad sa trochu zvyká, ale dajte mu šancu, myslíme si, že sa vám bude páčiť.

Okrem estetickej aktualizácie existuje niekoľko veľkých zmien v základnej dynamike Windjammers. Prvý zápas bol šialený mix Pang A Street Fighter 2, V tomto pokračovaní je určite pocit, že ponecháva rovnakú intenzitu bojovej hry nedotknutú a smeruje k plnej tenisovej taktike. Teraz je tu funkcia skoku so slapshotom, ktorý vám pomôže rozdrviť súpera zo vzduchu, so slapshotom, ktorý prenesie váš disk cez web, vďaka čomu je vaša hra ešte žiadanejšia vzhľadom na váš herný priestor. Vstup súpera do siete, lobing v zadnej časti ihriska, triedenie na smeče a podobne. Keď si spomeniete, sú to Windjammers, no zároveň je stále o čom premýšľať.

READ  Funcom's Toon Survival Game bola škádlená v koncepčnom umení

Je tu nové meradlo EX. Vyvíja sa plynulo, keď vykonáte útočné a obranné manévre, a keď sa naplní, môžete ho použiť na útok na súpera výstrelom z obrazovky. Takmer. Áno, akonáhle si zvyknete na tieto EX super zábery – každá z desiatich postáv tu má svoje vlastné variácie – môžete znova získať zábery s rovnakým šialenstvom v rally, ktorá prichádza tvrdo a rýchlo. Oni idú; Ak chcete uspieť, musíte zvážiť svoje okolie v správnom čase a krásne tváre. Nie je nič uspokojivejšie, ako tu vybuchnúť disk vystrelený v rohu, načasovať svojich superhrdinov tak, aby protivník nemal šancu, alebo ich odtiahnuť do zabudnutia. Nedosiahli. Toto je smiešne návykové.

Každá z desiatich postáv v zozname, z ktorých šesť sa vracia, je trochu iná, pokiaľ ide o ich silu/rýchlosť, rovnako ako pôvodná hra, ale teraz môžete považovať svoje obľúbené za svoje na základe ich špecialít. V centre cvičenia je veľmi jemná manipulatívna zmena, staré ruky môžu skákať správne a hýbať vecami, ale teraz je stále veľa čo sa učiť a neovplyvňuje to celkové tempo alebo dokonalú rovnováhu. Zober a hraj a hlboká stratégia, ktorá bola pre prvú hru nadčasovým hitom.

READ  Dvojica urobila z nedotknuteľnej „totálnej devastácie“ 40 rokov šokujúci domov

Stále nemôžeme hrať online, čo je problém, pretože to dáva tejto hre skutočnú silu a je škoda, že Switch verzia nepodporuje Crossplay ako na Xboxe a PC. Ale máme nádej. Dotemu tu odviedol skvelú prácu vo všetkom a dúfame, že urobia niečo navyše a podporia jeho online funkcie. Určite majú čas – Windjammers 2 bol prvýkrát ohlásený na vydanie v roku 2019. Tak držím palce.

Čo sa týka celkových režimov, ak sa vám to veľmi páči, dalo by sa povedať, že je to trochu chudokrvný, barebonesový arkádový režim s tromi systémami obtiažnosti, ktorý vám umožní využiť spomínaný online a CPU alebo iného muža v lokálnej kompetitívnej hre. Ale počúvaj. Čelné sklá sú v skutočnosti najširšou množinou používaných metód, aby vydržali. Nepotrebujete odomknuté skiny, trofeje alebo úspechy, herný obchod, XP, stromy schopností, veľké veže na výstup, emotikony alebo čokoľvek iné – je to len arkádová mágia. Ešte jeden zvrat Položky. Pozvite svojich priateľov na nejaké hry. kto bol prvý? Je to upocená, strategická, krásna arkádová akcia, vďaka ktorej to vyzerá ako sen.

Počas tejto recenzie sme prepínali tam a späť ako blázni, pozrite sa, čo sa zmenilo medzi pôvodnou hrou a touto novou verziou, čo je iné, ako je jedno alebo druhé lepšie alebo horšie a o akej kvalite hovorí, že toto pokračovanie je úplným vylepšením. na Dotemu tu Vytvoril. Zlepšenie takmer k dokonalosti. Pokrok v hre, ktorú ľudia radi hrajú už 28 rokov. My to vezmeme.

Záver

S Windjammers 2 Dotemu prevzal základný vzorec brutálnej závislosti Neo Geo Classic a vylepšil ho vo všetkých smeroch. Hlavná hazardná hra je tu rovnako žiaduca ako kedykoľvek predtým, zatiaľ čo skutočná stratégia začína novými pohybmi a zručnosťami. Áno, v režimoch toho nie je veľa a ešte sme nevideli, ako je to tu s online platbou, ale je to len ďalšia rana za peniaze od Dotemu, od všetkých čias vylepšenej klasiky, vylepšenej arkádovej klasiky pre novú generáciu.

READ  Zakladateľská továreň a G-Force zavádzajú plán osív pre startupy zamerané na klímu-technická kríza