Recenzia Marvel’s Avengers (PS5) | Bush Square

Marvel’s Avengers Najväčšou chybou je, že chce byť hrou, ktorú môžete hrať navždy, bez toho, aby ponúkla rôzne žánre na udržanie týchto ambícií. Domové mená ako Captain America a Iron Man – všetky majú zábavné bojové balíčky, ale akonáhle sa znova spojíte s tímom Earth Last God v desať alebo viachodinovej kampani, budete robiť to isté znova a znova koniec hry.

Titul sa od uvedenia pôvodnej PlayStation 4 výrazne vylepšil, keď pribudli dve nové postavy a vetvy misií, ako aj možnosť pri 60 snímkach za sekundu pre PS5, ktorá zmení priebeh hry – stále sa však spolieha silno na cieľoch, ktoré možno nájsť pri obrane určených pevností pri boji s jednotlivými protivníkmi. Všetky tieto kategórie sledujú výbavu na zvýšenie pevnosti, ktorá nezmení ani váš vzhľad.

Spolupráca s priateľmi alebo cudzími ľuďmi na konzole Sony next gen je nepochybne vážna. Ovládač DualSense má vynikajúcu podporu a spúšťače vás rozbúchajú na dosah ruky, keď podniknete väčšie útoky ako život. Príbeh okolo flexibilného Kamala Khana má spravodlivý podiel na nežných momentoch – celkovo však neexistuje hustota, aby sa využil jeho potenciál v súbore.

O tomto vydaní budú v nasledujúcich rokoch napísané prípadové štúdie, pretože by malo ísť o jednoznačný protipožiarny tank, ale stále sa cíti ako premárnená príležitosť. Nemýľte sa, titul sa zlepšil – a oznámením Black Panther je vývojár Crystal Dynamics odhodlaný ho v blízkej budúcnosti znovu implementovať – ​​ale ako sme už spomenuli Recenzia Marvel’s Avengers PS4, Medzi prísľubom tohto produktu a tým, čo teraz skutočne ponúka, existuje nesúlad.