Secret Invasion Episode 2 Review: An Obsidian Future

Medzitým nám Talos (Ben Mendelsohn) konečne dáva nejaké informácie, vďaka ktorým je dej seriálu zmysluplnejší: Na Zemi nie je malá skupina Skrullov. Nakoniec ich povolal na našu planétu milión, aby sa vyhol ich zničeniu, pričom usúdil, že je to tu pre nich bezpečnejšie ako v nebezpečnej galaxii. Takže v tomto bode máme do činenia s mnohými zmenšovateľmi tvarov a môžete sa staviť, že väčšina z nich začne žiť pod holým nebom, a nie skrývať sa za ľudskou tvárou. Keďže Nick nahnevane zavrhol myšlienku, že ich druh tu pokojne koexistuje, Kravikova dohoda musí byť teraz veľmi atraktívna. Našťastie to vyzerá, že majú vo vnútri Ziu, aj keď šou je momentálne trochu neskoro na to, aby potvrdila, že pracuje ako dvojitá agentka.

V tejto epizóde sa začína objavovať závažnosť Kravikovho kypiaceho hnevu voči Nickovi a zvyšku ľudstva, pričom Ben-Athirov oslnivý výkon podčiarkuje hrozbu. Gravik je chladný, vypočítavý a teraz generál Skrull, nominovaný mocnou radou zloženou zo Skrullov, ktorí sa tvária ako svetoví vodcovia. Naozaj nás nenávidí a má dosť dobrý dôvod sa tak cítiť. Dostaneme niekoľko prekvapivých veľkonočných vajíčok MCU, keď sa ukáže, že Gravik sa viac zaujíma o vytvorenie Super Skrullov ako súčasť svojich hanebných plánov a používa DNA Groota, Frost Beast a Gull obsidián spolu so svojou hlavnou vedkyňou Mayou Hansen. A od Aldricha Killiana Extremis tech Iron Man 3, všetko sa musí stať. ako Iron Man 3 Ako fanúšik (sú nás desaťtisíce!) som bol nadšený, keď som opäť videl Extremis v mixe.

Ale hlavným zvratom Epizódy 2 je, že Nick Fury je tajne ženatý s Priscillou (Charlaine Woodard), jednou z Talosových najdôveryhodnejších Skrullov! Keď počujete správu, že na obrazovke budete hrať s legendárnym Samom Jacksonom, uvedomíte si, že to musíte robiť s veľkou vášňou. Falošná oslia brada! Toto je šoubiznis, ľudia. Ale so všetkou vážnosťou, aj keď milujem tento románik pre Nicka a Priscillu, chcem vedieť, ako dokázala zniesť, že Nick za posledných 30 rokov nedokázal nájsť novú planétu pre svojich ľudí. Teším sa, že sa o ich vzťahu dozviem viac v epizóde budúceho týždňa.

READ  Slovensko ohromilo a vyradilo USA v mužskom hokeji na zimných olympijských hrách

Celkovo bol „Promises“ miernym krokom vpred od premiéry Tajná invázia. Väčšina tém seriálu funguje dobre na pozadí minulosti a hrozieb budúcnosti, ale epizóda je trochu nesúrodá, pretože nás už trochu unavuje pomalý prístup série. Ocenil som intímne scény medzi Nickom a Talosom a Nickom a Rhodeym (Dan Cheadle), ale Nick je momentálne príbehový vojak, ktorý lieta medzi jednotlivými dejovými kúskami expozície MCU, a nie, ak bol na Zemi so svojou manželkou Skrull častejšie. Čo si máme myslieť o SABREovej nevedomosti tak dlho, ako sme si mysleli?